Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikační programové rozhraní pro ITIL Service Desk systémy
Širůček, Pavel ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ITIL procesy v systémech service desk. Cílem práce bylo zvolit několik service desk systémů a zpracovat rozhraní, přes které bude možné se service desky komunikovat a pracovat s vybranými procesy. V práci je obecně popsána knihovna ITIL, podrobněji funkce service desku a důležité ITIL procesy. Množinu procesů, se kterými lze v rozhraní manipulovat, tvoří správa incidentů, problémů, změn a konfigurací. Pro práci s těmito procesy je navrženo a následně implementováno aplikační rozhraní fungující na bázi webových služeb. V závěru práce je prezentováno několik scénářů pro demonstraci komunikace mezi klienty a service desky přes vytvořené rozhraní.
Anomaly Detection in Generated Incident Ticket Volumes
Šurina, Timotej ; Rychlý, Marek (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the issue of time series anomaly detection. It presents methods STL decomposition, ARIMA, Exponential Smoothing and LSTM Networks. The aim is to use these methods to create an algorithm that can analyze the trend in a volume of generated incident tickets and detect anomalies form the trend. The solution was created based on a dataset provided by firm AT&T Global Network Services Czech Republic s.r.o. and implemented in the Python programming language.
Anomaly Detection in Generated Incident Ticket Volumes
Šurina, Timotej ; Rychlý, Marek (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the issue of time series anomaly detection. It presents methods STL decomposition, ARIMA, Exponential Smoothing and LSTM Networks. The aim is to use these methods to create an algorithm that can analyze the trend in a volume of generated incident tickets and detect anomalies form the trend. The solution was created based on a dataset provided by firm AT&T Global Network Services Czech Republic s.r.o. and implemented in the Python programming language.
Aplikační programové rozhraní pro ITIL Service Desk systémy
Širůček, Pavel ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ITIL procesy v systémech service desk. Cílem práce bylo zvolit několik service desk systémů a zpracovat rozhraní, přes které bude možné se service desky komunikovat a pracovat s vybranými procesy. V práci je obecně popsána knihovna ITIL, podrobněji funkce service desku a důležité ITIL procesy. Množinu procesů, se kterými lze v rozhraní manipulovat, tvoří správa incidentů, problémů, změn a konfigurací. Pro práci s těmito procesy je navrženo a následně implementováno aplikační rozhraní fungující na bázi webových služeb. V závěru práce je prezentováno několik scénářů pro demonstraci komunikace mezi klienty a service desky přes vytvořené rozhraní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.